ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ : (γιατί ακόμα και η εύρεση τίτλων ή ορισμών είναι κάτι το περιοριστικό!)

Ξέσκισμα!
Της ψυχής. Των ίδιων των ενστίκτων. Της ελεύθερης ανάπτυξης της σκέψης. Των πιο αυθεντικών χαμόγελων, κυρίως αυτών στα οποία εκείνοι δεν έβλεπαν το λόγο. Των παιδικών μας παιχνιδιών στη γειτονιά, όταν οι γειτόνοι έσκουζαν κι αγρίευαν για το πόσο ταράζουμε την ησυχία τους και οι γέροι μας μάς φώναζαν να χωθούμε στα σπίτια μας για να μην ενοχλούμε. Των πρώτων μας σκιρτημάτων που ενοχοποιούνταν και καταδικάζονταν από την αρρώστια της χαμηλοβλεπούσας κομπλεξικής ομήγυρης, κοινωνιούλας γονιών, συγγενών, δασκάλων, αυτόκλητων δικαστών, παπάδων, ηθικολόγων υποκριτών.
Της αγάπης για μάθηση από το παραλήρημα σογιών και περίγυρων και εκπαιδευτικών κάτεργων για προσκόμμιση των πρέποντων βαθμών και απόκτησης λειψής και στρεβλής γνώσης.
Των πανιών στα καραβάκια που φτιάχναμε από μικροί.
Των σχεδίων πλεύσης σε ρότες προσωπικές, περιπειώδεις, ανακαλυπτικές.
Της άρνησης ψυχαναγκαστικής εισόδου μας στη δουλεμπορική αγορά εργασίας τους, στα σαλόνια της ασφυκτικής κι αυτοματοποιημένης κανονικότητάς τους, στα πυραμιδικά ιδρύματα της πραγματικότητάς τους.
Των εννοιών που μας δίδασκαν στη θεωρία τους και σταύρωναν στην πράξη τους.
Της ανάγκης να φωνάξεις, να φωνάξεις έστω και αν παραμείνεις λουφαγμένος στη γωνία, αλλά όχι! τους κακοφαινόταν ακόμη κι αυτό, γιατί...ακούγεσαι! Οφείλαμε να σφραγίζουμε το στόμα μας όταν μας έπνιγε η μυστική κραυγή του πεσμένου σε κώμα που αντιλαμβανόταν το φως της ύπαρξης μα δεν μπορούσε να σαλέψει κινούμενος προς αυτό...

Αλλά...

...η επανάσταση είναι ένα αγόρι κι ένα κορίτσι που, αγριεμένα και πιασμένα χέρι χέρι, αφήνουν πίσω τις νουθεσίες των γνωστικών γονέων και την αποσύνθεση της ασφάλειας και των μεταμφιέσεων του μνήματος του παλιού κόσμου. Και, μεθυσμένα από τις αιώνιες χαρές και πιο γενναίες υποσχέσεις της ζωής, ανακαλύπτουν μαζί καινούργιες συναρπαστικές διαδρομές. Όχι για να σταθούν στο ξεκίνημά τους εκθειάζοντάς τες απλώς. Όχι για να παγιδευτούν σε ατέλευτες ομιλίες, θεωρίες και διακηρύξεις γύρω από το ρίσκο και τα οφέλη του τολμήματος. Όχι για να γενούν στο πέρασμα τελικά τα σκιάχτρα του εαυτού τους και των αρχικών προθέσεών του, ώστε ν'αποθαρρύνουν και μελλοντικούς συν-οδοιπόρους. Αλλά για να γενούν τα ίδια το ταξίδι, ο αυτοκαθορισμός της πορείας και η εκπλήρωση της λαχτάρας...

" Όλη μου τη ζωή ο κόσμος προσπαθεί να ταρακουνήσει το κλουβί μου για να με αναγκάσει να εκραγώ. Με δοκιμάζει. Προσπαθώντας να βρει την αδυναμία μου. Η μάνα μου έλεγε 'γιε μου μην κάθεσαι στο κρύο' κι ο πατέρας μου το ίδιο. Θα έλεγε 'ποτέ σου μη χάσεις τον έλεγχο του εαυτού σου'. Αλλά ανοίγω το παράθυρο. Αφήνω τον κρύο αέρα να διαπερνάει. Έχασα τον έλεγχο" - Ποίημα του νεαρού Brian Deneke, τραγικού ήρωα της ταινίας "BOMB CITY"

Μην μου λες ότι είμαι ένας κακόμοιρος τοσοδούλης μπροστά σε ασύλληπτα για την κατανόησή μου μεγέθη. Ακόμα και η τοσοδούλα του παραμυθιού κατάφερε στο τέλος να...αποκτήσει φτερά! Μην μου τσαμπουνάς ότι είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω οτιδήποτε σημαντικό, για να'χω δυνατότητες που αγγίζουν δυσθεώρητα ύψη, για να αλλάξω οτιδήποτε μέσα στο υπέροχο Χάος της απεραντοσύνης του σύμπαντος. Αφού κι εγώ είμαι κομμάτι ενεργό αυτού του ...εύρυθμου χάους! Θέλω να γίνω ο δαμαστής του θηρίου του εαυτού μου, που αν καταφέρω να γνωρίσω την Ουσία και τη Δύναμη πίσω από τα αυτοματοποιημένα περιτυλίγματά του, μπορώ να γίνω ο μοναδικός κυρίαρχός του...Και ξέρεις; Μπορώ από κάμπια που σέρνεται να μεταμορφωθώ σε πεταλούδα. Που το άνοιγμα των φτερών της στο Τόκιο μπορεί να φέρει τυφώνες στη Νέα Υόρκη και το αντίστροφο...Μπορεί να φέρει τη δραματική ανατροπή, την ολοσχερή μεταβολή κλειστών συστημάτων, την εκτροπή της ροής των "πραγμάτων" προς μεταμορφωτικές κοσμικές λεωφόρους. Σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ...

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Να γιατί ο δαρβινισμός είναι μια αντιεπιστημονική αυθαιρεσία!

«Είναι εύκολο να δείξουμε ότι τα 2,000 περίπου ένζυμα που απαντούν στα βιολογικά συστήματα δεν θα μπορούσαν να έχουν εξελιχθεί στη γη. Αν κανείς μετρήσει τον αριθμό των δοκιμαστικών συνδυασμών των αμινοξέων που χρειάζονται για να δημιουργήσουν τα ένζυμα, η πιθανότητα να προκύψουν από τυχαία μίξη υπολογίζεται τελικά σε λιγότερο από 1 προς 1040.000.» (Hoyle, Sir Fred and Chandra Wickramasinghe, «Where microbes boldly went», New Scientist, vol.91, pp.412-415)

Arno Penzias (βραβείο νόμπελ στη φυσική): Η αστρονομία μάς οδηγεί στη θέαση ενός σύμπαντος που δημιουργήθηκε από το τίποτα και διαμορφώθηκε μέσα από μια πολύ λεπτή ισορροπία που επέτρεπε να υπάρχουν ακριβώς εκείνες οι συνθήκες που χρειάζονταν για τη δημιουργία της ζωής, ακολουθώντας ένα υποκείμενο –θα μπορούσαμε επίσης να πούμε «υπερφυσικό»- σχέδιο.




" Παραθέματα από γνωστούς επιστήμονες σχετικά με:
τη θεωρία της εξέλιξης, τον σχεδιασμό στη φύση και τον συμπαντικό νου
(βιολόγοι, παλαιοντολόγοι, φυσικοί, μαθηματικοί κλπ.) "


An honest man, armed with all the knowledge available to us now, could only state that, in some sense, the origin of life appears at the moment to be almost a miracle. So many are the conditions which would have had to have been satisfied to get it going. But this should not be taken to imply that there are good reasons to believe that it could not have started on the earth by a perfectly reasonable sequence of fairly ordinary chemical reactions. The plain fact is that the time available was too long, the many microenvironments on the earth's surface too diverse, the various chemical possibilities too numerous and our own knowledge and imagination too feeble to allow us to be able to unravel exactly how it might or might not have happened such a long time ago, especially as we have no experimental evidence from that era to check our ideas against." (Francis Crick, Life Itself, Its Origin and Nature, 1981, p. 88)
Φράνσις Κρικ (μοριακός βιολόγος, «πατέρας» της δομής του DNA, νόμπελ ιατρικής): Ένας ειλικρινής άνθρωπος, εξοπλισμένος με όλη τη γνώση που έχουμε τώρα, δεν θα μπορούσε παρά να δηλώσει ότι, υπό μία έννοια, η προέλευση της ζωής μοιάζει αυτή τη στιγμή να αποτελεί σχεδόν ένα θαύμα. Τόσο πολλές θα έπρεπε να είναι οι συνθήκες που θα έπρεπε να ικανοποιηθούν ώστε να αρχίσει. Αλλά αυτό δεν υπονοεί ότι υπάρχουν καλοί λόγοι για να πιστεύουμε ότι δεν θα μπορούσε να είχε αρχίσει στη Γη από μια τελείως λογική σειρά κανονικών χημικών αντιδράσεων. Το απλό γεγονός είναι ότι ο χρόνος ήταν τόσο μεγάλος, τα πολλά μικροπεριβάλλοντα στην επιφάνεια της Γης τόσο ποικίλα, οι διάφορες χημικές πιθανότητες τόσο πολυάριθμες και η γνώση μας και η φαντασία μας είναι τόσο αδύναμες, ώστε να μην είμαστε σε θέση να πούμε πώς θα μπορούσε ή δεν θα μπορούσε να είχε συμβεί τόσο μακριά στο παρελθόν, ιδιαίτερα καθότι δεν έχουμε πειραματικά δεδομένα από εκείνη την εποχή για να ελέγξουμε τις ιδέες μας.

"Often a cold shudder has run through me, and I have asked myself whether I may have not devoted myself to a fantasy." (Charles Darwin, The Life and Letters of Charles Darwin, 1887, Vol. 2, p. 229)
Κάρολος Δαρβίνος: Συχνά με έχει διαπεράσει μια ανατριχίλα κι έχω αναρωτηθεί αν αφιέρωσα τη ζωή μου σε μιαν αυταπάτη.

Lavtrup, Saren (γνωστός εξελικτικός βιολόγος, καθηγητής ζωικής φυσιολογίας στο University of Umeε στη Σουηδία, συγγραφέας εγχειριδίων βιολογίας, πρόεδρος της οργάνωσης "Σουηδοί Εξελικτικοί Βιολόγοι"): «Πιστεύω ότι μία μέρα ο Δαρβινικός μύθος θα χαρακτηριστεί ως η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία της επιστήμης.»
(από το βιβλίο του: "Δαρβινισμός: Η διάψευση ενός μύθου", Darwinism: The refutation of a myth, New York: Croom Helm)

..we have proffered a collective tacit acceptance of the story of gradual adaptive change, a story that strengthened and became even more entrenched as the synthesis took hold. We paleontologists have said that the history of life supports that interpretation, all the while really knowing that it does not." (Eldredge, Niles "Time Frames: The Rethinking of Darwinian Evolution and the Theory of Punctuated Equilibria," Simon & Schuster: New York NY, 1985, p. 44)
Eldredge, Niles (παλαιοντολόγος, έφορος στο Τμήμα των Ασπόνδυλων στο Αμερικανικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, καθηγητής στο City University of New York, συνεργάτης του Stephen Jay Gould και γνωστός εξελικτικός. Δεν αποδέχεται τις θεωρίες της εξελικτικής βιολογίας -που βασίζονται στα γονίδια- ως έγκυρο τρόπο εξήγησης της ανθρώπινης συμπεριφοράς): Παρήχαμε συλλογικά μια σιωπηρή αποδοχή στην αντίληψη της βαθμιαίας αλλαγής και προσαρμογής, μιαν αντίληψη που δυνάμωσε και παγιώθηκε καθώς η σύνθεση λάμβανε χώρα. Εμείς οι παλαιοντολόγοι είπαμε ότι η ιστορία της ζωής υποστηρίζει αυτή την ερμηνεία, ενώ πράγματι γνωρίζαμε ότι δεν το κάνει.

Professor Harry Rubin, Professor of Molecular Biology and Research Virologist to the Virus Laboratory, University of California Berkeley and recipient of numerous prestigious awards, accepts non-Darwinian evolution but still remarks, “Life, even in bacteria, is too complex to have occurred by chance.”
Nobelist and evolutionist Dr. Robert
Harry Rubin (καθηγητής μοριακής βιολογίας και ερευνητής βακτηριολόγος στο Βακτηριολογικό Εργαστήριο στο Πανεπιστήμιο Μπέρκλεϊ και κάτοχος πολλών βραβείων): «Η ζωή, ακόμα και στα βακτήρια, παραείναι πολύπλοκη για να έχει συμβεί από σύμπτωση.»

Dr. Albert Fleishmann, zoologist at Erlangen University, writes, “The theory of evolution suffers from grave defects, which are more and more apparent as time advances. It can no longer square with practical scientific knowledge.”
Albert Fleishmann (ζωολόγος στο Erlangen University): Η θεωρία της εξέλιξης πάσχει από συντριπτικά ελαττώματα, τα οποία γίνονται όλο και πιο προφανή καθώς ο χρόνος περνάει. Δεν είναι πια συμβατή με τα στοιχεία που κατέχουμε.»

Famous Canadian geologist William Dawson says, “the record of the rocks is decidedly against evolutionists.»
William Dawson (διάσημος Καναδός γεωλόγος): Τα [παλαιολιθικά] αρχεία είναι φανερά εναντίον των εξελικτικών.

Ken Hsu, the evolutionist professor at the Geological Institute in Zurich, E.T.H., and former president of the International Association of Sedimentologists, writes, “We have had enough of the Darwinian fallacy. It’s about time we cry: ‘The Emperor has no clothes.’”
Ken Hsu (Ελβετός γεωολόγος, παλαιοντοκλιματολόγος και ωκεανογράφος, πρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Ιζηματολόγων): Αρκετά πια με τη δαρβινική πλάνη. Είναι ώρα να φωνάξουμε: «Πιάσαν τον αυτοκράτορα με κατεβασμένα τα βρακιά!»

Lemoine, a former president of the Geological Society of France and director of the Natural History Museum in Paris, as well as the editor of the Encyclopedie Francaise, declares that, “The theories of evolution, with which our studious youth have been deceived, constitute actually a dogma that all the world continues to teach: but each, in his speciality, the zoologist or the botanist, ascertains that none of the explanations furnished is adequate….[I]t results from this summary, that the theory of evolution is impossible.”
Lemoine (πρώην πρόεδρος της Γεωλογικής Εταιρείας της Γαλλίας και διευθυντής του Εθνικού Μουσείου Ιστορίας στο Παρίσι): Οι θεωρίες της εξέλιξης, με τις οποίες μας απάτησαν στα νεανικά φοιτητικά μας χρόνια, αποτελούν πράγματι ένα δόγμα που όλος ο κόσμος συνεχίζει να διδάσκει. Αλλά ο καθένας, στη δική του ειδικότητα, ο ζωολόγος κι ο βοτανολόγος, βεβαιώνουν ότι καμιά από τις εξηγήσεις που παρέχονται δεν επαρκεί. [...] Από τα προαναφερόμενα βγαίνει το συμπέρασμα ότι η θεωρία της εξέλιξης είναι εσφαλμένη.»

Jen Rostand (experimental biologist, famous for his work as a science writer member of the prestigious Académie française): “The theory of evolution gives no answer to the important problem of the origin of life and presents only fallacious solutions to the problem of the nature of evolutive transformations…[Because of this situation] We are condemned to believe in evolution…. Perhaps we are now in a worse position than in 1850 because we have searched for one century and we have the impression that the different hypotheses are now exhausted.
Jen Rostand (πειραματικός βιολόγος, διάσημος συγγραφέας επιστημονικών βιβλίων, μέλος της Γαλλικής Ακαδημίας): Η θεωρία της εξέλιξης δεν δίνει απάντηση στο σημαντικό πρόβλημα της προέλευσης της ζωής και παρουσιάζει μόνο εσφαλμένες λύσεις στο πρόβλημα της φύσης των αλλαγών μέσα στην πορεία του χρόνου.

Julio Garrido, Sc.D., a member of the Spanish Royal Academy of Science and a former president of the French Society of Crystallography and Mineralogy: “Evolution is a simplistic idea, almost an infantile idea”. “The evolutionary theory is one of the ‘diseases,’ because it is the corruption of philosophical prejudices regarding a pure scientific question.”
Julio Garrido (πρόεδρος της Γαλλικής Ένωσης Κρυσταλλογραφίας και Ορυκτολογίας, μέλος της ισπανικής Βασιλικής Εταιρείας Επιστημών): Η εξέλιξη είναι μια απλοϊκή ιδέα, σχεδόν μια παιδαριώδης ιδέα. [...] Η θεωρία της εξέλιξης είναι μια από τις «ασθένειες», διότι αποτελεί το διαβρωτικό αποτέλεσμα φιλοσοφικών προκαταλήψεων σχετικά με ένα αμιγώς επιστημονικό ερώτημα.

R. Clyde McCone, Ph.D., Professor of Anthropology, California State University, Long Beach, states, “as an anthropologist, I object to evolution on the anthropological grounds that I have presented. There are no data for evolution.”
R. Clyde McCone (καθηγητής ανθρωπολογίας στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, Long Beach): Ως ανθρωπολόγος, δεν συμφωνώ με τη θεωρία της εξέλιξης, με βάση τα ανθρωπολογικά στοιχεία που παρουσίασα. Δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποστηρίζουν την εξέλιξη.

"Species that were once thought to have turned into others have been found to overlap in time with these alleged descendants. In fact, the fossil record does not convincingly document a single transition from one species to another." (Stanley, S.M., The New Evolutionary Timetable: Fossils, Genes, and the Origin of Species, 1981, p. 95)
Stanley, S.M. Ph.D., παλαιοντολόγος και εξελικτικός βιολόγος, καθηγητής στα Johns Hopkins University και University of Hawaii at Manoa. Κάτοχος διαφόρων βραβείων και μεταλλείων που του απονεμήθηκαν από την Εταιρεία Παλαιοντολογίας και από την Εθνική Ακαδημία Επιστημών): Είδη τα οποία κάποτε πιστεύαμε ότι εξελίχθηκαν σε άλλα, βρέθηκαν μετά να είναι σύγχρονα των υποτιθέμενων προγόνων τους. Στην πραγματικότητα, το αρχείο απολιθωμάτων δεν τεκμηριώνει πειστικά ούτε μία μετάβαση από ένα είδος σε ένα άλλο.

"With the benefit of hindsight, it is amazing that paleontologists could have accepted gradual evolution as a universal pattern on the basis of a handful of supposedly well-documented lineages (e.g. Gryphaea, Micraster, Zaphrentis) none of which actually withstands close scrutiny." (Paul, C. R. C., 1989, "Patterns of Evolution and Extinction in Invertebrates", Allen, K. C. and Briggs, D. E. G. (editors), Evolution and the Fossil Record, Smithsonian Institution Press, Washington, D. C., 1989, p. 105)
Paul, C. R. C.: Βλέποντας την όλη ιστορία [αυτής της ιδέας], είναι εκπληκτικό ότι οι παλαιοντολόγοι δέχθηκαν τη σταδιακή εξέλιξη ως ένα καθολικό μοτίβο, με βάση λίγες υποτιθέμενα καλά τεκμηριωμένες γενεαλογίες (π.χ. Gryphaea, Micraster, Zaphrentis), καμιά απ’ τις οποίες δεν μπορεί πράγματι να αντέξει κοντινότερη εξέταση.

Arthur Eddington (astrophysicist): "The idea of a universal mind or Logos would be, I think, a fairly plausible inference from the present state of scientific theory."
Arthur Eddington (ένας από τους γνωστότερους αστροφυσικούς του 20ού αιώνα): Με βάση τα σημερινά δεδομένα της επιστήμης, είναι αρκετά λογικό να συμπεράνουμε ότι πίσω από τη φύση βρίσκεται ένας συμπαντικός Νους ή Λόγος.

Arno Penzias (Nobel prize in physics): "Astronomy leads us to a unique event, a universe which was created out of nothing, one with the very delicate balance needed to provide exactly the conditions required to permit life, and one which has an underlying (one might say 'supernatural') plan."
Arno Penzias (βραβείο νόμπελ στη φυσική): Η αστρονομία μάς οδηγεί στη θέαση ενός σύμπαντος που δημιουργήθηκε από το τίποτα και διαμορφώθηκε μέσα από μια πολύ λεπτή ισορροπία που επέτρεπε να υπάρχουν ακριβώς εκείνες οι συνθήκες που χρειάζονταν για τη δημιουργία της ζωής, ακολουθώντας ένα υποκείμενο –θα μπορούσαμε επίσης να πούμε «υπερφυσικό»- σχέδιο.

Fred Hoyle (British astrophysicist): "A common sense interpretation of the facts suggests that a superintellect has monkeyed with physics, as well as with chemistry and biology, and that there are no blind forces worth speaking about in nature. The numbers one calculates from the facts seem to me so overwhelming as to put this conclusion almost beyond question."
Fred Hoyle (γνωστός Άγγλος αστρονόμος και μαθηματικός, διευθυντής του Ινστιτούτου Αστρονομίας του Πανεπιστημίου Κέμπριτζ): Μια λογική ερμηνεία των δεδομένων υποδηλώνει ότι ένας Υπερνούς έχει επιδράσει στη φυσική, καθώς και στη χημεία και τη βιολογία, και ότι δεν υπάρχουν «τυφλές δυνάμεις» άξιες λόγου στη φύση. Τα ποσοτικά στοιχεία που έχουμε ως προς αυτό είναι τόσο ισχυρά, ώστε να θέτουν αυτό το συμπέρασμα σχεδόν πέραν αμφιβολίας.

Μαξ Πλανκ, βραβείο Νόμπελ στη Φυσική: "Ο νους είναι το θεμέλιο της ύλης."

David Bohm (famous physicist): "We have reversed the usual classical notion that the independent "elementary parts" of the world are the fundamental reality, and that the various systems are merely particular contingent forms and arrangements of these parts. Rather, we say that inseparable quantum interconnectedness of the whole universe is the fundamental reality, and that relatively independent behaving parts are merely particular and contingent forms within this whole."
Ντέιβιντ Μπομ, μαθητής του Αϊνστάιν και (σύμφωνα με τη Wikipedia) ευρέως θεωρούμενος ένας από τους καλύτερους φυσικούς όλων των εποχών:
Έχουμε αντιστρέψει την συνήθη άποψη της κλασικής φυσικής ότι τα ανεξάρτητα «στοιχειώδη μέρη» του κόσμου (άτομα, μόρια κλπ) είναι η θεμελειώδης πραγματικότητα και ότι τα διάφορα συστήματα (βιολογικοί οργανισμοί κλπ) είναι απλά ειδικοί σχηματισμοί που προέρχονται από αυτά τα μέρη και θεμελιώνονται σε αυτά. Αντ' αυτού, η καινούργια φυσική λέει ότι η θεμελιακή πραγματικότητα είναι η κβαντική αλληλεξάρτηση ολόκληρου του σύμπαντος, ενώ τα σχετικώς ανεξάρτητα μέρη δεν είναι παρά μορφοποιήσεις που προέρχονται από το Όλο και θεμελιώνονται σε αυτό.

Paul Davies (British astrophysicist): "There is for me powerful evidence that there is something going on behind it all....It seems as though somebody has fine-tuned nature’s numbers to make the Universe....The impression of design is overwhelming".
Paul Davies (Βρετανός θεωρητικός φυσικός, κοσμολόγος, αστροβιολόγος και συγγραφέας βιβλίων best seller, κάτοχος διαφόρων βραβείων, όπως του βραβείου Michael Faraday Prize, που του απονεμήθηκε το 2002 από τη Βασιλική Ακαδημία): Υπάρχουν ισχυρές αποδείξεις ότι υπάρχει κάτι πίσω από όλα αυτά. Φαίνεται σαν κάποιος να έχει ρυθμίσει επακριβώς τα νούμερα της φύσης για να φτιάξει το σύμπαν. [...] Η αίσθηση ότι [το σύμπαν] είναι σχεδιασμένο είναι πολύ ισχυρή.

Alan Sandage (winner of the Crawford prize in astronomy): "I find it quite improbable that such order came out of chaos. There has to be some organizing principle. God to me is a mystery but is the explanation for the miracle of existence, why there is something instead of nothing."
Alan Sandage (νικητής του βραβείου Crawford στην αστρονομία): Το βρίσκω αρκετά απίθανο ότι τέτοια τάξη προήλθε από το χάος. Θα πρέπει να υπάρχει κάποια οργανωτική αρχή. Ο Θεός είναι για μένα μυστήριο, αλλά είναι η εξήγηση για το θαύμα της ύπαρξης, για το γιατί υπάρχει κάτι αντί για τίποτα.

Antony Flew (Professor of Philosophy, former atheist, author, and debater) "It now seems to me that the findings of more than fifty years of DNA research have provided materials for a new and enormously powerful argument to design."
Antony Flew (καθηγητής φιλοσοφίας στην Οξφόρδη και αλλού, πρώην αθεϊστής, συγγραφέας και debater, συγγραφέας του βιβλίου: «There is a God: How the World's Most Notorious Atheist Changed His Mind» – «Υπάρχει Θεός: Πώς ο μεγαλύτερος αθεϊστής του κόσμου άλλαξε γνώμη»): Μου φαίνεται τώρα ότι τα ευρήματα περισσότερων από 50 ετών έρευνας στο DNA έχουν παράσχει υλικό για ένα νέο και τρομερά ισχυρό επιχείρημα ότι η βιολογική ζωή είναι σχεδιασμένη.

Alexander Polyakov (Soviet physicist): "We know that nature is described by the best of all possible mathematics because God created it."
Alexander Polyakov (Θεωρητικός φυσικός στο Πρίνστον, με πολλές διακρίσεις και βραβεία, όπως το Βραβείο για τη Μαθηματική Φυσική, που πήρε το 1986, και το Lars Onsager Prize, που πήρε το 2011. Ένας από τους θεμελιωτές της θεωρίας χορδών): Γνωρίζουμε ότι η φύση περιγράφεται από τα καλύτερα των μαθηματικών, επειδή τη δημιούργησε ο Θεός.

Michael Behe (Professor of Biochemistry at Lehigh University, author of "Darwin’s Black Box: The Biochemical Challenge of Evolution" (Free Press, 1996), a book which magazines National Review and World both selected as one of the 100 most important books of the 20th century): "To a person who does not feel obliged to restrict his search to unintelligent causes, the straightforward conclusion is that many biochemical systems were designed."
Michael Behe (καθηγητής βιοχημείας στο Lehigh University, συγγραφέας του βιβλίου: "Το μαύρο κουτί του Δαρβίνου: η βιοχημική πρόκληση για τη δαρβινική θεωρία" (Free Press, 1996), ένα βιβλίο που επιλέχθηκε από τα περιοδικά National Review και World ως ένα από τα 100 σημαντικόττερα του εικοστού αιώνα): Για κάποιον που δεν αισθάνεται υποχρεωμένος να περιορίσει την έρευνά του μόνο σε μη νοήμονες αιτιακούς παράγοντες, το αναπόφευκτο συμπέρασμα είναι ότι πολλά βιοχημικά συστήματα είναι προϊόν σχεδιασμού.

Vera Kistiakowsky (MIT physicist): "The exquisite order displayed by our scientific understanding of the physical world calls for the divine."
Vera Kistiakowsky (φυσικός στο Μ.Ι.Τ.): Η εκλεπτυσμένη τάξη που φανερώνεται από την επιστημονική μας κατανόηση του κόσμου υποδεικνύει τον θείο παράγοντα.

Rupert Sheldrake: "Genes enable organisms to make proteins, but do not contain programs or blueprints, or explain the development of embryos."
Rupert Sheldrake (βιολόγος, διευθυντής σπουδών στη βιοχημεία και κυτταρική βιολογία στο Clare College στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, Research Fellow της Βασιλικής Εταιρίας): Τα γονίδια δίνουν στους οργανισμούς τη δυνατότητα να φτιάξουν πρωτεΐνες, αλλά δεν περιέχουν προγράμματα ή προσχέδια και δεν εξηγούν τη δημιουργία των εμβρύων.

Robert Jastrow (astronomer, physicist and cosmologist): "For the scientist who has lived by his faith in the power of reason, the story ends like a bad dream. He has scaled the mountains of ignorance; he is about to conquer the highest peak; as he pulls himself over the final rock, he is greeted by a band of theologians who have been sitting there for centuries."
Robert Jastrow (αστρονόμος, φυσικός και κοσμολόγος, διάφορες διευθυντικές θέσεις σε πρότζεκτ της NASA και αστεροσκοπεία, κάτοχος μεταλλίων και βραβείων από την κυβέρνηση, τη NASA και πανεπιστήμια): Για τον επιστήμονα που έχει ζήσει με πίστη στη δύναμη του ορθολογισμού, η ιστορία τελειώνει σαν κακό όνειρο. Έχει σκαρφαλώσει τα βουνά της άγνοιαςˑ είναι έτοιμος να κατακτήσει την υψηλότερη κορυφήˑ καθώς αναρριχάται πάνω από τον τελευταίο βράχο, βρίσκει να τον χαιρετάει μια ομάδα θεολόγων που κάθεται εκεί επί αιώνες.

Και μερικά ακόμα, που τα πήρα σε αυτή τη μορφή από το ελληνικό διαδίκτυο:

«Η εξέλιξη γίνεται αποδεκτή από τους ζωολόγους, όχι επειδή έχει παρατηρηθεί ότι συμβαίνει ή επειδή μπορεί να αποδειχθεί σωστή με συνεπείς λογικά αποδείξεις, αλλά επειδή η μόνη εναλλακτική επιλογή είναι η ειδική δημιουργία, πράγμα απίθανο.» (D. Watson, Adaptation, Nature 123:233)
 

«Αποδεχόμενοι την εξέλιξη ως γεγονός, πολλοί βιολόγοι παύουν να σκέφτονται ότι η επιστήμη χτίζεται σε θεωρίες που αποδεικνύονται σωστές μέσω πειραμάτων, ή παύουν να θυμούνται ότι η θεωρία της εξέλιξης των ζώων δεν έχει ποτέ αποδειχθεί σωστή με κάποιον παρόμοιο τρόπο.» (L.H.Matthews: Introduction in the Origin of Species by Charles Darwin)


«Περισσότερα από 30 χρόνια πειραμάτων επάνω στην προέλευση της ζωής στα πεδία της χημικής και μοριακής εξέλιξης έχουν οδηγήσει σε μία καλύτερη αντίληψη του μεγέθους του προβλήματος της προέλευσης της ζωής επάνω στη γη και όχι στη λύση του. Προς το παρόν όλες οι συζητήσεις που βασίζονται στις κύριες θεωρίες και στα πειράματα είτε καταλήγουν σε αδιέξοδο είτε σε παραδοχή άγνοιας.» (Dose, Professor Dr. Klaus, The origin of life; More Questions Than Answers, Interdisciplinary Science Reviews, vol.13, no.4, pp.348-356)

«Συνεπώς, αν θελήσουμε να εξετάσουμε τη γένεση ενός ζώου σύμφωνα με τους κανόνες και περιορισμούς της θερμοδυναμικής, πρέπει να πιστέψουμε ότι η αναπτυξιακή διευθέτηση των ατόμων είναι αυτή της χαμηλότερης εσωτερικής ενέργειας. Το μυαλό μου βρίσκεται σε σύγχυση! Αν η ζωντανή ύλη δεν προκύπτει λοιπόν από αλληλεπίδραση ατόμων, φυσικών δυνάμεων και ακτινοβολίας, τότε πώς προέκυψε; Πιστεύω, βέβαια, ότι πρέπει να παραδεχτούμε πως η μοναδική αποδεκτή λύση είναι η ειδική δημιουργία. Γνωρίζω ότι αυτό είναι ανάθεμα για τους φυσικούς, όπως εξάλλου και για εμένα, αλλά δεν πρέπει να απορρίπτουμε μία θεωρία που δεν μας αρέσει αν τα πειραματικά δεδομένα την υποστηρίζουν. Στην πραγματικότητα, η εξέλιξη είναι κατά μία έννοια μία επιστημονική θρησκεία. Οι περισσότεροι επιστήμονες την έχουν αποδεχτεί και είναι πρόθυμοι να αλλοιώσουν τις παρατηρήσεις τους ώστε να συμφωνήσουν με αυτή. Στο δικό μου μυαλό, η θεωρία αυτή δε στέκει καθόλου. (Lipson, H. S., «A physicist looks at evolution», Physics bulletin, vol.31, p.138)

«Τα επιχειρήματα που απορρέουν από την εξελικτική θεωρία μπορούν βέβαια να χρησιμοποιηθούν για να κατευθύνουν μελλοντικά κάποιες ερευνητικές γραμμές, αλλά είναι ιδιαίτερα επικίνδυνα αν κάποιος τα εμπιστευτεί πάρα πολύ.» (Crick, Francis, «Lessons from biology» Natural history, vol.97)
 

«Κάθε τυχαία μετατροπή στη σύνθεση και στις ιδιότητες ενός ιδιαίτερα πολύπλοκου ζωντανού συστήματος (μετάλλαξη) δεν υπάρχει πιθανότητα να βελτιώσει τον τρόπο λειτουργίας του, και οι περισσότερες μεταλλάξεις είναι δυσλειτουργικές γι αυτό το λόγο. Υπάρχει μία ευαίσθητη ισορροπία μεταξύ ενός οργανισμού και του περιβάλλοντός του, την οποία μία μετάλλαξη πολύ εύκολα θα διαταράξει. Με παρόμοιο τρόπο, κάποιος δεν θα περίμενε ότι η τυχαία αλλαγή στη θέση του φρένου ή του πεντάλ του γκαζιού θα βελτίωνε τη λειτουργία του αυτοκινήτου.» (Hulse, Frederic S., The human species (New York, Random House), 524 pp.)

«Είναι εύκολο να δείξουμε ότι τα 2,000 περίπου ένζυμα που απαντούν στα βιολογικά συστήματα δεν θα μπορούσαν να έχουν εξελιχθεί στη γη. Αν κανείς μετρήσει τον αριθμό των δοκιμαστικών συνδυασμών των αμινοξέων που χρειάζονται για να δημιουργήσουν τα ένζυμα, η πιθανότητα να προκύψουν από τυχαία μίξη υπολογίζεται τελικά σε λιγότερο από 1 προς 1040.000.» (Hoyle, Sir Fred and Chandra Wickramasinghe, «Where microbes boldly went», New Scientist, vol.91, pp.412-415)

Τα απολιθώματα δεν παρέχουν καμία απόδειξη προς υποστήριξη της Δαρβινικής θεωρίας, εκτός από μία αδύναμη έννοια κατά την οποία το αρχείο των απολιθωμάτων απλά συμφωνεί μαζί της, όπως ακριβώς βρίσκεται ταυτόχρονα σε συμφωνία με άλλες εξελικτικές θεωρίες, με επαναστατικές θεωρίες και θεωρίες θεϊστικής (ειδικής) δημιουργίας.» (Kitts, David B., «Search for the holy transformation», review of Evolution of living organisms, by Pierre-P.Grasse, Paleobiology, vol.5)


Πάρθηκαν από το youtubetranslations.gr

3 σχόλια:

  1. Είστε αντίχριστοι και άθεοι αλλά ταυτόχρονα λέτε ότι απορρίπτετε την δαρβινική θεωρία την κατ΄εξοχήν αντιχριστιανική θεωρία περί καταγωγής των ειδών. Πώς εξηγείται αυτή η αντίφαση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1 Κατ'αρχάς, δεν είμαστε "αντίχριστοι", άθεοι ναι! Η λέξη αυτή μας ταυτίζει με τον αστείο "εξαποδώ" των χριστιανών (μπρρρ!), προσδίδοντάς μας σαφώς έναν θρησκευτικό προσδορισμό έστω από την ανάποδη! Μακρά από εμάς θεΐσκοι και δαιμόνοι, δηλαδή τα απαραίτητα δίπολα για άλλη μια μαζική εξαπάτηση που σέβεται τον τραγελαφικό εαυτό της(και γεμάτο τραγικές αντιφάσεις αν μελετήσεις στοιχειωδώς τα"ιερά κείμενα" της καινής διαθηκης).
      Από ολες τις δηλώσεις επιστημόνων που παραθέσαμε (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ, στο θυμίζω, γιατί έγραψες ότι εμείς "λέμε"...), εσύ προφανώς εστίασες στα λόγια του Alan Sandage ή της Vera Kistiakowsky. Αν όμως θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί, ακόμα κι αν έχουμε διαφορετικές αντιλήψεις περί "Υπερνού" (π.χ. ψάξε να βρεις αναρτήσεις του Ένοικου, για τον κόσμο μας που όπως υποστηρίζουν αρκετοί πλέον...άθεοι επιστήμονες, διόλου απίθανο να αποτελεί την...προσομείωση ενός ανώτερου πολιτισμού, ναι! ένα είδος "Μάτριξ"!), δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να παραθέσουμε και τα λόγια κάποιων θρήσκων επιστημόνων.
      Δεν είναι αυτές όμως οι δηλώσεις, με βαρύτητα και επιχειρήματα αμιγώς επιστημονικά, που κάνουν τη διαφορά στο θέμα του δαρβινισμού, ο ίδιος ο Τσαρλς άλλωστε αμφέβαλε για το νέο δόγμα που στην ουσία δημιούργησε, σωστά; Και όταν μιλάνε για "θείο παράγοντα", σκέφτηκες ότι μπορεί να μην αναφέρονται στον ιουδαιοχριστιανικό, ζηλόφθονο & εκδικητικό Γιαχβέ (μια αρχικά ηφαιστειακή θεότητα της αραβικής χερσονήσου) αλλά να αναφέρονται σε μια υπερνοημοσύνη που μπορεί να κινεί χωροχρονικά νήματα και να αρέσκεται στην πανσπερμία όσον αφορά τη δημιουργία ζωής; Πες την αν θες Σύμπαν με υπερ-συνείδηση (ένα από τα πολλά που η ίδια πια η προωθημένη επιστήμη δηλώνει ευθαρσώς ότι υφίστανται!), πες το "ανώτερο συμπαντικό πολιτισμό", πες το "γενετικούς πειραματιστές από αλλού", πες το όπως θες...εκτός από το γελοίο & ψυχωτικο θεό της ανιστόρητης και αιματοβαμένης βίβλου (διατάζοντας τη γενοκτονία ακόμη και βρεφών και...ζώων προκειμένου να ικανοποιηθεί το…σατανικής φύσης θέλημά του –βλέπεις εδώ καμία αντίφαση;)

      Διαγραφή
    2. 2. Το γεγονός ότι υπάρχουν επιστήμονες με θρησκευτικές ανησυχίες δεν είναι καθόλου κακό, αν κι εφόσον λειτουργούν πρωτίστως ως έντιμοι εξερευνητές και επεκτείνουν τα όρια εφευρίσκοντας το καινούριο, διευρύνοντας τους ορίζοντες του ανθρώπου, απενοχοποιώντας την έννοια του "θεϊκού"(ό,τι κι αν σημαίνει αυτό-έχεις μελετήσει με υγιή σκεπτικισμό & ανοιχτούς ορίζοντες τις πάμπολλες αναφορές και κείμενα και παραδόσεις από τόσους και τόσους απομακρυσμένους μεταξύ τους λαούς της αρχαιότητας όλου του πλανήτη; που μιλάνε για "θεούς" που ήρθαν με τα "ουράνια πλοία τους" και δίδαξαν στο "ανθρώπινο ζώο" όλα όσα χρειάζονταν για να το εκπολιτίσουν...τι σημαίνουν άραγε αυτά τα ιστορικά στοιχεία & τόσα άλλα συγκλονιστικά ευρήματα που δεν μπαίνουν κάτω από το χαλί της αποσιώπησης πλέον; Απλά αναρωτιόμαστε και ψαχνόμαστε γιατί είμαστε και ολίγον περίεργοι!). Ένας επιστήμονας όσο θρήσκος κι αν είναι οφείλει να έχει στόχο την έρευνα (ερεύνα κι ας πιστεύεις ό,τι γουστάρεις, αλλά ερεύνα!) ως έξοδο από τα σκοταδιστικά δεσμά, οπως της μαζικής ποδηγέτησης των οργανωμένων θρησκειών. Άλλωστε το "θείο" δεν ταυτίζεται για πολλούς αξιόλογους ανθρώπους με τις καρικατούρες των "bosses" των τριών φονικών (ιστορικά αδιαμφισβήτητο) και γεμάτων μνησικακία για τη ζωή μονοθεϊστικών θρησκειών. Μπορεί να αποκτά μια έννοια μέσα τους που οι καπελωμένοι μέχρι παράνοιας οπαδοί των θρησκευτικών κατασκευασμάτων αδυνατούν να κατανοήσουν.
      Πάντως εμείς δεν είμαστε ούτε οπαδοί, ούτε δούλοι, κανενός υπέργειου τυράννου, ακόμα και "ανώτερου κατασκευαστή", γιατί θέλουμε να πιστεύουμε πως ακόμα και τα "κατασκευάσματα" όταν αποκτούν συνείδηση του εαυτού τους και πίστη σε αυτόν μπορούν να αφήσουν πολύ πίσω τους (ίσως και ξεπερασμένους) "δημιουργούς" τους ή "ιδιοκτήτες" με δικαίωμα ζωής και θανάτου πάνω στους άβουλους υποτελείς.

      Κάτι τελευταίο, με τη σημασία και τις προεκτάσεις του, όσον αφορά τα παραπάνω ερεθίσματα:
      Στην ουσία ένας γενετιστής επιστήμονας δεν γίνεται και ο ίδιος θεός; Για τα κλωνοποιημένα πχ δημιουργήματά του (ή πιστεύεις ότι δεν ισχύει η κλωνοποίηση και στους ανθρώπους όταν η τεχνο-επιστήμη έχει φτάσει σε ασύλληπτα πια επιτεύγματα όπως η "εξωγήινη" σχεδόν νανοτεχνολογία)...

      Διαγραφή